Nykyaikainen resurssien hallinta on monimutkaista ja aikaavievää. Ottamalla Enkoran monipuoliset järjestelmät käyttöön maksaminen ja varaaminen helpottuvat ja asiakkaiden kokemus palveluista paranee.
Maksuautomaatit, verkkokaupat ja itsepalvelupäätteet kuuluvat Enkoran tuotteisiin, joilla maksaminen ja varaaminen sujuu saumattomasti etänä tai paikan päällä itsenäisesti.
Enkoran järjestelmiä käyttämällä myös tilojen varaaminen onnistuu helposti verkossa – kokoushuoneet, luokkahuoneet, urheiluvuorot, urheilukentät – voidaan varata samaa järjestelmää pitkin sisäisesti tai ulkoisesti asiakkaiden toimesta mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Haluatko pysyä perillä tavaroiden sijainnista ja resurssien tilasta? Samalla ratkaisulla voidaan hallita myös varastoa, oli sitten kyse tennismailoista, tietokoneista tai huonekaluista. Myös liittymät muihin järjestelmiin kuten laskutukseen, raportteihin ja kirjanpitoon ovat automatisoituja.
Älykäs resurssienhallinta säästää työntekijöiden ja hallinnon työaikaa sekä hermoja. Asiakkaat saavat nauttia parantuneesta asiakaspalvelusta kun palvelut ja tuotteet ja palvelut ovat aina helposti varattavissa niin paikan päällä kuin verkossa.
Tila-, resurssi- ja ajanvaraukset
Erityyppiset vakiovuorojen varaukset
Tuntien ja kurssien varaukset
Vakiovuorojen hakuprosessin automatisointi
Järjestelmään on mahdollista tehdä rajaton määrä varauksia
Varausten maksaminen verkossa
Käyttö OnTheMove mobiiliaplikaatiolla
Integrointi joustavasti erilaisiin muihin järjestelmiin
Loppukäyttäjän kirjautuminen järjestelmään käyttäjätunnuksella/salasanalla tai haluttaessa vaikka verkkopankkitunnuksilla
Ohjelmistopäivitykset tehdään Internetin välityksellä eikä vaadi huoltohenkilökuntaa paikalle lainkaan