Sujuvinta toimisto-kokemusta etsimässä? Nykyaikaisessa työelämässä työskentelyn tavat moninaistuvat – ja Enkora on mielellään mukana varmistamassa, että arki toimii.
Toimistohotellien ja muiden co-working -tilojen työpäivien parhaan mahdollisen sujuvuuden varmistamiseksi toteutamme muun muassa erilaisia posti- ja pakettiautomaatteja, kokoustilojen varausjärjestelmiä ja aulatilojen säilytysratkaisuja. Luvat käyttöön voidaan myöntää ennalta, jolloin asiointi tapahtuu kätevästi vierailijakortilla tai matkapuhelimen applikaatiolla.
Avullamme toimistojen vakituisemmat ja satunnaisemmat kävijät voivat kaikki keskittyä olennaiseen, kun paketit löytävät perille, ihmiset kokoustilansa ja vierailijat säilytyslokeronsa.
Tai kenties yhteisessä tilassanne on jokin tarve, josta emme tässä vielä maininneet? Kuulemme mielellämme lisää, ja pohdimme, miltä osin ratkaisumme voisivat parhaiten tukea ja luoda yhteisöllenne sujuvinta, modernia työelämää.